Volgers

Translate

vrijdag 30 augustus 2013

Keuken in het Grote Huis/Kitchen in the big house

*English below

Mijn eerst huis was het DelPrado huis. Tijdens het bouwen kwam ik erachter dat het fantastisch is voor mensen die al verstand hebben van het in elkaar zetten van een poppenhuis. Die weten waar ze moeten verstevigen en hoe in elkaar te zetten etc. De mijne was erg onstabiel en klapte dan ook in elkaar toen ik ging verhuizen. Toen heb ik besloten om een huis te laten bouwen waarmee ik jaren kan doen en allerlei soorten projecten in kan verwerken. (foto's zijn te vinden in mijn blog Mijn levens project/My Lifetime Project) De vloer die ik in het DelPrado huis had in de keuken was wel goed gelukt naar mijn smaak, dus deze heb ik weer uit elkaar gehaald en opnieuw gelegd in mijn nieuwe keuken. Hier is het resultaat.

After starting with a house of the serie del prado, I figured out that it is great if you know what you are doing. How to stabalise and put it toghether etc. Mine was not stable and so it collapsed when I moved. So I had a house build where I can put all my projects and creativity in for years to come. (Pictures can be viewed in my blog Mijn levens project/My Lifetime Project)
I was very happy with my kitchenfloor in the DelPrado House, so I took it out and reasambled it in my brand new kitchen. Here is the result

Kitchen in Del Prado house
Kitchen Big House
Trimming Kitchen Big House











Geen opmerkingen:

Een reactie posten