Volgers

Translate

dinsdag 12 januari 2021

Blik met lange steel

                    Original by Mari Nieves Mnini7777 vertaald uit het spaans met google translate

MATERIALEN:

  1. -Finite karton (het is het eerste dat bij me opkwam en het resultaat overtuigt me niet, als iemand een ander materiaal voorstelt, zou het geweldig zijn). Na het doen van de tutorial stelden ze voor om hard plastic te gebruiken en het resultaat verbeterde aanzienlijk.
  2. - Spies tandenstoker 
  3. -schildering 
  4. -Borstel 
  5. -Cyanoacrylaat lijm 
  6. -Plastic tube (ik ging weer spuitdoppen gebruiken, maar ik herinnerde me dat ik de tube van een multifunctionele pistoolreiniger had bewaard en dat de spies er perfect in past!) 
  7. - Zwarte onuitwisbare marker 
  8. -Isolatieband. 
  9. -Schaar 
  10. -Snijder



We tekenen op het karton een trapezium waarvan de grootste basis 3 cm is. en de kleinste 2,5 cm. en dan op deze basis en aan beide zijden, met een afstand van 4 mm. we tekenen de vouwlijnen. 



We snijden, we markeren de lijnen met de snijplotter zodat deze beter buigt, we vouwen en lijmen



Snijd een stuk tandenstoker van 6 cm. en een 8 mm buisgedeelte. We zullen een verticale snede maken in deze waarin het karton binnenkomt



En nu maar in elkaar zetten: de buis in het karton en de tandenstoker in de buis. We voegen lijm toe zodat deze niet loslaat. 



Ten slotte schilderen we de gewenste kleur. Eenmaal droog met de zwarte stift tekenen we een lijn die de rubberen band simuleert en met de isolatietape maken we het handvat. Dit is het resultaat met karton:


En dit met hard plastic. Het geeft duidelijk veel beter


Geen opmerkingen:

Een reactie posten