Volgers

Translate

dinsdag 12 januari 2021

Bolletje Wol in display

 Original by Mari Nieves Mnini7777 vertaald uit het spaans met google translate


Terwijl ik de bovenkant van een pakje sigaretten in mijn handen hield, zei ik tegen mezelf "dit kan iets van nut zijn" en het resultaat is dit.

MATERIALEN:

  1. -Wol dienblad 
  2. - Zelfklevend fluweel 
  3. - Labelprinters 
  4. - Tabaksdeksel 
  5. -Cyanoacrylaat of textiellijm. 



1º Ik sneed de pompons van de grote streng, deed een druppel lijm op de uiteinden zodat ze niet zouden gaan rafelen en omringde ze met gelamineerde bedrukte labels. 



Ten tweede bekleedde ik de omslagen van de pakketten met zelfklevend vilt. In dit geval waren het er drie


3º Ik voegde ze met lijm aan elkaar vast, ik plaatste de bollen en dit was het resultaat: 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten