Volgers

Translate

maandag 11 januari 2021

Koffiepot en kopjes

Original by Miniaturave

Hier is de foto van de betreffende pen en wat er met de dop is gebeurd toen ik klaar was met mijn zaag.

 

Benodigdheden voor het maken van het koffiezetapparaat: naast de pendop heb je een kleine zaag, een beetje lijm en een stuk plexiglas nodig.

Ik hoef alleen het tuitje voor de staart te lijmen en een klein rondje plexiglas om de onderkant van het koffiezetapparaat te sluiten.

Ik ruik hier een goede koffie !!!

 En hier zijn de bekers die ik heb gecoördineerd voor het koffiezetapparaat:

Benodigdheden voor mokken:

2 boutdeksels, 2 farmaceutische flessen, een draadje en een plastic draad voor scoubidou.

 

Snijd de flesjes zoals op de foto. Rijg de draad door de scoubidou-draad. Knip 2 lengtes van 1,5 cm af. Krul ze om de handvatten van de cups te simuleren. Verf de boutafdekkingen en de handgrepen zwart met acrylverf. Als het droog is, lijm je de rompjes van de cups op de bodem en de handvatten aan de zijkanten van de cups.

U kunt genieten van een goede koffie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten