Volgers

Translate

dinsdag 12 januari 2021

Rozen

Original by Minitink vertaald uit spaans met google translate

Vanmiddag heb ik mijn eerste rode rozen gemaakt.
Ik maak ze met
avocadogroen geverfd draad, rood pinochopapier en groene folio's .

Ik sneed het papier met blad- en bloembladboren.

Op een achterwaartse pc-mat en een gebogen burin
de bloembladen en de groene ster om de kelkblaadjes te maken.
Met een tandenstoker markeer ik de aderen van de bladeren.

Vanmiddag heb ik mijn eerste rode rozen gemaakt.
Ik maak draad groen geverfd met avocado,
 Pinokkio papier rood en groene vellen.

Ik gebruik papieren stoten van bladeren en bloemblaadjes.
Pc op een mat op de achterkant en een gebogen beitel
de bloembladen en de groene ster op de kelkblaadjes.
Met een tandenstoker onder de nerven van de bladeren. 
Een beetje lijm op de draad en ik lijm de bloemblaadjes eromheen, met een speld maak ik een gaatje in het midden  van de al gekromde ster en steek die van onder naar boven door de stengel  Met de bloem naar beneden doe ik een  druppel lijm  onder de ster om de kelk te maken  en eenmaal droog schilder ik hem groen.


Een beetje lijm op de draad en ik sla de bloemblaadjes
rond met een speld Ik maak een gat in de middelste
Ster en buig en ik leg de steel van
onder naar boven. Om een ​​bloem naar beneden toe te voegen,
laat de staart onder de ster vallen om de beker
eenmaal droog te maken en groen te schilderen. 
Dan lijm ik de bladeren om de stengel, geef ze een paar bruine accenten, een  beetje spuitlak en klaar. Ik hoop dat je ze leuk vindt. Ik plak de bladeren om de stengel, ik geef ze een beetje bruin, een beetje 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten