Volgers

Translate

dinsdag 12 januari 2021

Tas en portemonnee

 Original by Jorgelina Ferreyra

Ik ga proberen je de "binnenkant" van de tas die ik heb gemaakt te laten zien. Ik heb een paar kleine portemonnees gebruikt die ik in een snoepbazaar vond  , het materiaal is erg dun en heel gemakkelijk om mee te werken.



Dit zijn de mallen die op dun karton worden gemaakt, de maatvoering is naar wens, de zakjes hebben verschillende formaten. De mijne meet 8 cm x 3,5 cm het grootste stuk.



Dit zijn de materialen die worden gebruikt, oorbellen, enkele spelden met een hoofd en wat fijn leer.

 Ook wat draad voor de handvatten.

Dit is de vorm die het karton moet hebben om de tas in elkaar te zetten.


Ze plakken op de achterkant van de te gebruiken stof of leer.


De uiteinden zijn omgevouwen voor een nette afwerking.


Om de rits of sluiting te imiteren, zag ik dat er enkele kettingen gebruikt worden die goed in het zicht simuleren.


Deze stukjes leer zijn uitgesneden en versierd met spelden.


Zodra de stukken zijn bekleed, worden ze gelijmd en wordt de tas in elkaar gezet.





Voor de handgrepen wikkelt u wat draden, waarbij u de uiteinden vrij laat.





Ze  zijn dus gewapend.

 De portemonnee is eenvoudig, slechts een deel van het materiaal, de uiteinden vouwen en een donkere stof aan de binnenkant toevoegen.



Dus ze  zijn klaar, ik hoop dat ik duidelijk was. Ik heb nooit een tutorial gedaan en als er iets niet wordt begrepen, vragen ze het mij, ik help ze graag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten