Volgers

Translate

maandag 11 januari 2021

Fles

Original by Framboise, par Micki 2004 Vertaald uit Frans met google translate. 

1) Ik maak een mooie Fimo-fles, van elke kleur (hey, ik profiteer om vuile kleuren, restjes ...) te gebruiken. Ik kook het.


2) Van deze fles maak ik een siliconen mal (ik gebruik een halfvaste pasta; je moet een blauwe pasta en een witte pasta mengen; we maken er een balletje van mix, en we duwen de fles in de bal; pas op dat u geen schimmel te dik).

3) Ik bereid kristalhars (twee componenten om te mengen) voor met een beetje verf blauw glas in lood. Hier is het meest delicate punt: glas-in-loodverf heeft een zeer sterke kleurkracht. ik dompel een olijven augurk in de verf, ik veeg het af (op een papieren handdoek), dan ik roer de hars met deze olijvenplukker. Als de kleur niet intens genoeg is, I vernieuwt voorzichtig de operatie ...

4) Ik wacht minimaal 1 dag (liever 2), daarna ontvorm ik de fles. Ik vernis het. Ik gebruik vernis voor Fimo; pas op dat u de fles er niet te strak tussen aandraait vingers tijdens deze manipulatie, anders smelt de vernis de fles aan de steunpunt!

5) Zodra de lak droog is, schilder ik de dop met modelverf.


6) Ik plak een etiket.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten